Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Esitatud hinnad sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu 22%. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest, kui ostja pole valinud tarne asemel tingimust “Tulen ise järele”.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures, kuid lillede puhul ei pruugi kõik parameetrid olla täpsed. Täpse vaste puudumisel on Veebipoel esitatud näidise komponente samaväärsetega asendada. Lillekimpude pildid on illustratiivsed.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Kullerteenuse puhul saab kassa lehel ära märkida ka soovitava tarne päeva ja aja. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda etteantud makselahenduste abil. Tellimuse kinnitamiseks on vajalik nõustuda Veebipoe müügitingimustega märkides ära vastav linnuke.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse ainult Läänemaakonna piires Eestimaal. Kulleriks on Ülliko OÜ töötaja.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub tellimuse saaja asukohast. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Saadetised jõuavad ostja määratud sihtpunkti eeldatavasti tellimusel märgitud ajaks, kuid me ei taga kohaletoimetamist varem kui 5 tundi tellimuse sooritamise hetkest. Tagame tarne sihtpunkti hiljemalt 24 tunni jooksul alates tellimuse eest tasu laekumisest.
Tasumine
Veebipoes saab tasuda Maksekeskus AS vahendatavate Eesti pangalinkidega:
Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay.
Maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed edastab Ülliko OÜ volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.
Krediitkaardiga saab tasuda maksevahendaja Stripe kaudu, kelle edastatakse ka vajalikud maksja andmed.
Ülliko OÜ on maksja isikuandmete vastutav töötleja.
Tasuda saab ka veebipoes genereeritud arve alusel. Vastav info saadetakse tellija e-posti aadressile automaatselt. Makseid võetakse vastu vaid eurodes.
Tellimuse tühistamine
Ostjal on õigus enne tellimuse kohaletoimetamist tellimus tühistada. Tühistamise korral tagastab Veebipood tasutud summa Ostja kontole täies mahus 5 tööpäeva jooksul. Tellimust saab tühistada ainult tööpäeviti ja mitte hiljem kui kättetoimetamise päevale eelneval päeval kell 12.00 Tühistamiseks tuleb saata e-mail aadressile info@kastanililled.ee või helistada +372 5078509. Hiljem tehtud tühistamisi ei kompenseerita.
Tellimust ei saa tühistada eritellimuste puhul, mis ei kuulu tavaliste e-lillepoe toodete hulka.
Kui saadetis ei jõua adressaadini ostja antud info puudulikuse tõttu, vastutab saadetise eest ostja. Kui kauba saaja keeldub kaupa vastu võtmast, siis tellimuse eest makstud raha ei tagastata.
Tagastamine
Kuna Veebipood müüb vaid lilli, mis on kiirestiriknev kaup, siis üldjuhul kauba tagastamist ei toimu. Kauba vastvõtjal on siiski õigus loobuda kauba vastuvõtust koheselt kauba üleandmise hetkel, kui kaup on ilmselgelt riknenud või kahjustatud. Vastavalt Eesti Vabariigi tarbijakaitse seadusele (26.04.12, nr.1-1/12-019) ei laiene garantii-ja 14-päevane taganemisõigus kiirestiriknevatele kaupadele(VÕS § 53 lg 4).